tirsdag den 27. marts 2012

Forårsfornemmelser

Så er der forårsfornemmelser på adressen. Bondemanden kører med sin traktor og sår, i haven titter forårsblomsternes spæde blade op af jorden, mens fuglene kvidr løs. Det er nemmest ren idyl.

Påsken står for døren, og selv om solen skinner og man skulle tro at det nu er ved at være sommer, skal man passe på. Vejret er lumsk.

Derfor kastede jeg mig over et på rigtige påskestrømper til den mindste. Denne gang strikket i rester af Baby Merino fra DROPS. Ikke det bedste strømpegarn, men de er superbløde og holder med garanti hendes små fødder varme.

Kylle kom lige med på billedet - det er jo påske :-)


Og så vil jeg bare dele et stemningsbillede, fordi jeg er kommet i forårshumør og syntes vejret er fantastisk. Dette er taget af min ældste datter på hesteryg i går aftes, hvor der var en superflot solnedgang. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar