lørdag den 14. april 2012

Sygehusstrømper

Storetøsen har længe ventet på en operation af sin ene fod pga forkert fodstilling, og i onsdags var så dagen kommet, hvor operationen skulle foregå.

Denne gik godt, og der var derefter kun så at vente på at der kom gips på og hun lærte at færdes på et par krykker - sidstnævnte er endnu ikke lykkedes.

Jeg havde udstyret mig selv med pinde og garn, i troede at jeg ville kunne strikke strømper i et snuptag... der blev jeg klogere. Havde rigeligt at gøre med at varte min søde teenagedatter op i hendes sygeseng, til at strikkepindene var ret meget i gang.

Men i gang kom jeg - det blev dog ikke til meget de første par dage.




Garnet har storetøsen selv valgt, og selv om i de næste 10 uger kun vil få brug for en strømpe, så må jeg hellere strikke et helt par.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar