søndag den 1. juli 2012

Søndagsro

Efter workshop lørdag og derefter middag hos min svoger og svigerinde, trængte jeg gevaldig til en søndag i ro og mag.

Det lykkedes også til dels. Strikkede videre på mine pulsvarmere fra workshoppen hele formiddagen. Ved middagstid blev huset bombarderet af legende piger i alderen 4 - 7 år, og så måtte strikketøjet hvile. Har dog strikket begge, men mangler at hæfte ender på den sidste. Her er et billede af den første..

 Billedet er lidt rystet, da jeg skulle holde kameraet med den anden hånd

 Da roen igen lagde sig, tog jeg min nye cykel og cyklede mig en tur i det dejlige solskinsvejr. Det blæste lidt, men turen var dejlig alligevel.

Her er et billede af den nye cykel. Den hæklede pose på styret er til min I-phone, så jeg kan høre musik mens jeg kører. Vægrer mig stadig ved at købe en dyr holder, når posen fungerer ligeså godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar