torsdag den 30. august 2012

Golf og snot

I går var jeg til dobbelt 40 års jubilæum på mit arbejde. 40 år. Det er noget af en bedrift. Og inden for det offentlige er man også berettet til en (tapperheds)medalje fra Dronningen. Mine to kolleger havde dog frasagt sig denne. I stedet ville de hellere holde et hyggeligt arrangement for deres afdeling.

Dagen startede med morgenmad på arbejde, og så gik vi over til Fredensborg golfklub, hvor de havde arrangeret at der var en professionel golfinstruktør, der kunne undervise os i den finere sportsgren, golf. 

Jeg har tidligere prøvet kræfter med denne sportsgren, og ja, det ser skisme let ud, men er det langt fra. Der er en masse teknik og handler meget lidt om kræfter. Men det var sjovt at få fif og vejledning, hvilket til sidst resulteret i, at jeg slog nogle helt okay kugler. Men jeg er absolut ikke klar til 18 huller - der er sørme et stykke vej endnu.

Golfinstruktøren i gang med at forklare

I dag ligger jeg så i sengen. Ovenpå en sommerhusturen i weekenden var jeg blevet forkølet, og en hel dag på golfbanen i går har desværre gjort mig sengeliggende. Hoster, sprutter og bruger lommeletter alt for flittigt.  Øv, hvor jeg hader snot!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar