mandag den 6. august 2012

Status

Det er lang tid siden at jeg har været i byen to weekender i træk - og det har kunnet mærkes. Tømmermænd er og bliver bare ikke lige min kop the. Godt nok har jeg ikke haft rigtige tømmermænd, bare overmandet af en umådelig træthed efter de mange timer man er vågne samt brug af ufattelig megen energi på dansegulvet. Alligevel føler jeg mig gammel!!

Weekenden er derfor mest gået med at se OL i liggende stilling på sofaen - delvist sovende. 

Men i tankerne har jeg gjort status. Status over de indkøbte projekter og de igangværende.


Indkøbte: Sweater og bukser til lilletøsen, nederdel til mig selv.
 
 
 Igangværende: Klude af restbomuld (evighedprojekt), bolero i Grøn Flox, strømper

Jeg har altid gang i et par strømper og i at hækle klude. Dem kan man aldrig få nok af. Og hvis jeg ikke selv er aftager, har jeg en stor svigerfamilie, der med glæde tager i mod. Boleroen har drillet mig i sommerferie, og blev derfor til sidst henkastet i et hjørne, til jeg igen har mod på at jonglere med den. 

Men det er de indkøbte projekter, jeg har givet et par tanker. Kan ikke rigtig fået taget mig sammen til at klippe stoffet og sweateren må vente, til jeg igen syntes vejret er til at sidde med uldgarn. Jeg savner simpelt hen et ordenligt sted at klippe. I øjeblikket sker det på spisebordet, men med min dårlige ryg, ender det altid med smerter. Og jeg tror ikke lige jeg får manden med til at investere i et hæve-sænke bord til at spise ved. Er derfor ved at undersøge mulighederne for sykursus el. lign. som samtidig kan give mig lidt ro, til at komme i gang igen med symaskinen - dvs. mere end den er i øjeblikket. Forhåbentlig lykkedes det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar