onsdag den 5. september 2012

Et lille besøg

... endte med indkøb .. Hmmm. Sådan er det vel når man er lidt en garn junkie.

Jeg var et smut i den nye lokale garnbutik, Frk. Aabo Strik, som har overtaget efter den forrige. Og her blev jeg positivt overrasket. Indehaveren havde fyldt butikken med masser af kvalitetsgarn og var fuld af smil og service.

Det lover godt for min kreativitet og knap så godt for pengepungen ...

Købte strømpegarn til et par strømper til svigerfar i fødselsdagsgave (håber ikke han læser med) og så faldt jeg pladask for farveskiftegarnet fra Hjelholts Uldspinderi.

Kan mærke det kribler i fingrene for at komme igang og tror også at jeg har godt af lidt flere projekter af veksle imellem, så jeg ikke går død undervejs, som det er sket med Grøn Flox.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar