tirsdag den 11. december 2012

Julegaver....

Sidder stille og læser med og kan se en masse fine indslag rundt om i blogland. Jeg selv orker ikke noget, da jeg igen, igen er ramt af sygdom, og kun til nød får læst med på andre blogs.

I går fik jeg med nød og næppe fundet julekassen frem og fik pyntet en smule op til jul. Men det tog alle mine kræfter og jeg måtte hurtigt ned og ligge igen.

I dag har jeg været hos lægen, for med 1½ uges sengeliggende stilling, måtte der da være noget alvorligt galt - ja sådan føltes det, men næh nej. Fik standardsvaret: en virus. Og de kræfter, der så er tilbage i dag bliver brugt på at shoppe julegaver - ikke i butikkerne, det har jeg opgivet - men i diverse internetbutikker. En beslutning, der er truffet på baggrund af sygdom, men som også løser min absolut hade-gøremål i julen - at stå i kø i butikkerne!!

Hvis projektet lykkedes, og juleaftenen sker uden skuffelser på trods, er det en løsning, jeg sagtens kan gøre brug af i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar