fredag den 4. januar 2013

Et nyt år...

Normalt går man det nye år i møde med et tilbageblik på det gamle.

2012 var året hvor bloggen blev til, men også året hvor jeg var helt nede og vende. Det vil jeg helst ikke dvæle for meget ved, da det var en rædsom tid. Hellere fokusere på at skuden blev vendt og jeg nu ærligt kan sige at jeg er ovenpå igen. Det har bloggen bla hjulpet med.

Her kan jeg slippe min mere eller mindre kreative side løs og helt glemme hverdagens udfordringer. Mit helt eget frirum.

Jeg har hverken lavet collager eller opgjort hvor meget garn jeg har brugt i det gamle år, da det ikke fylder så meget hos mig. I stedet ser jeg fremad og fokuserer på nuet.

Så med et billede af de nyeste færdigegjorte strømper ønskes, et lettere forsinket, godt nytår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar