søndag den 31. marts 2013

Projekter igang

Jeg var forleden inde hos Rikke, hvor vi snakkede om hendes 30/30 projekt. I februar var målet bl.a. at få færdiggjort projekter. Det har jeg også kæmpet med. Og nu tænker jeg at jeg ville lave en lille status på mine projekter.

1. Grøn flox - bolero til mellemtøsen. Ude af øje, ude af sind, men den er der stadig (et eller andet sted i garnkassen)
2. Lilla undertrøje/vest. Et relativt nyt projekt, men er perfekt til at tv-strikke. Og der får jeg da også strikket et par pinde (eller flere) hver dag.
3. Grafisk gobelin. Her er den store udfordring og ny teknik læres. Jeg kan godt se at jeg har været meget ambitiøs, da jeg har siddet og tegnet. Jeg har glemt at tænke på, hvor mange gange jeg skal skifte farve og hvor mange nøgler/dunter jeg sidder med af gangen. Men jeg klør (stadig) på.
4. Amme indlæg. Jeg har fået en bestilling på at skulle strikke nogle amme indlæg i lanolin-uld med råsilke foer. Garnet er købt, men er endnu ikke vundet og derfor ikke i gang.
5. Forbrydelsen. Et projekt jeg købte ind til for et stykke tid siden. Det er en sweater til mig selv Hjelholt farveskiftegarn. Garnet er vundet, men der er endnu ikke slået masker op.
6. Sprutter. Jeg skal have hæklet nogle sprutter til kommende verdensborgere, som veninderne venter.
7. DIY på sparkebukser. Jeg mangler kun at sætte knapper i og tage nogle billeder, men hvor er det bare for dumt, at jeg ikke er færdig på den.




Der ud over har jeg masser af stof liggende, som skal omdannes til kjoler, nederdele og bukser....

Alt i alt - alt for mange projekter .....!!!

Men jeg har ingen strømper i gang - det tror jeg er første gang i meget lang tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar