mandag den 7. april 2014

Nyt legetøj

I lørdags havde jeg fødselsdag, og jeg var så heldig at få et længe ønsket krydsnøgleapparat. Og sammen med min gave fra sidste år (garnvinde) er det nu muligt at vinde mine egne nøgler op. I mit garnlager har jeg længe haft en hel kasse fyldt med fed af noget arvet garn. De skulle derfor nu vindes op.




Det er lykkedes at vinde rigtig mange nøgler op, men kassen er alligevel langt fra top. Så der er til mange meditativ garnvinding endnu.

Min intention om ikke at starte op på et nyt projekt er ikke lykkedes. "Æbleskræl" trak og jeg faldt for fristelsen. Jeg har dog ikke glemt "vestpå" og ind i mellem lykkedes det at strikke en omgang. 


Jeg er nået rimelig langt på blusen til lilletøsen, så jeg håber at hun kan få megen glæde af den hen over sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar